vrijdag

Haakwerkje twee, forever friends beertje

Al enige tijd lid op facebook van de groep Krissie Dolls en daar kom je altijd de leukste en mooiste beertjes tegen. Inmiddels mijn afkeer van gehaakte poppen en beesten overboord gegooid en heb ik het patroontje van dit leuke beertje gekocht op Etsy. Een eenvoudig en goed beschreven patroon.
Drie avondjes een paar uurtjes haken gaf het volgende resultaat. Gehaakt met een restant bolletje soft wat ik tijdens mijn opruimbeurt tegen kwam.




Inmiddels aan de volgende begonnen, maar nu met dun garen en op haaknaald 2, het lijkt erop dat hij half zo groot wordt, terwijl de eerste zittend ook maar 14 cm is.  Ben benieuwd, nu eerst aan de poets op mijn vrije dag. Ook alle reden om binnen te blijven met dit pruts weer.

Fijne vrijdag.


5 opmerkingen:

  1. Ik heb 'm ook een keer gemaakt, het is een fijn patroon en het resultaat is zó leuk! Succes met poetsen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd is dit zeg ...
    Ik vind hem zo knap gemaakt ...
    Nog een liefdevol, gezond & creatief 2015 ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje zeg.
    Mooi gehaakt ook.
    Ik ben sinds kort aan de haak, samen met mijn moeder.
    Erg moeilijk allemaal, maar oh zo leuk.
    Nu op zoek naar vooral makkelijke patroontjes, hi hi.
    Misschien heb jij tips?
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, ik zoek vaak op Pinterest. Als je zoekt op crochet en free volgen er echt veel leuke dingen. Leuke makkelijke patroontjes vind je ook bij Stip en Haak en ik vind het hartje van Karin aan de Haak altijd leuk om te maken. Fijn weekend!

      Verwijderen
  4. Hoe meneer Benjamin Lee me een lening heeft verstrekt!!!

    Hallo allemaal, ik ben Lea Paige Matteo uit Zürich, Zwitserland en wil dit medium gebruiken om de heer Benjamin te bedanken voor het nakomen van zijn belofte door mij een lening te verstrekken, ik zat vast in een financiële situatie en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen evenals het opstarten van een bedrijf. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende leningfirma's, zowel particuliere als zakelijke organisaties, maar het is nooit gelukt en de meeste banken hebben mijn kredietaanvraag afgewezen. Maar zoals God het wil, werd ik door een vriendin, Lisa Rice genaamd, geïntroduceerd bij deze financieringsdienst en onderging ik het gepaste proces om een lening van het bedrijf te krijgen, tot mijn grote verbazing werd ik binnen 5 werkdagen net als mijn vriendin Lisa ook heeft een lening van $ 216.000,00 verleend. Dus mijn advies aan iedereen die een lening wenst, "als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het online afsluiten van een lening met een lage rente van 1,9% en betere aflossingsplannen/schema, neem dan contact op met deze financieringsdienst. Trouwens, hij weet niet dat ik dit doe, maar vanwege de vreugde in mij ben ik zo blij en wil ik mensen meer laten weten over dit geweldige bedrijf dat echt leningen verstrekt, het is mijn gebed dat GOD zou zegenen ze meer omdat ze een glimlach op de gezichten van mensen toveren. U kunt contact met hen opnemen via e-mail op { 247officedept@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen